Ett livstecken

Här har det ekat tomt ett bra tag minsann! Jag har haft lite fullt upp - den senaste veckan har jag suttit med min magisteravhandling/d-uppsats varje kväll och i går lämnade jag in den för bedömning efter ett års arbete. I november får jag förhoppningsvis min examen. Det är mycket just nu.
 
Men det är ju inte som att jag inte har julat. Nej, jag har ju druckit Herrljungas vitvinsglögg, julspanat på Lidl (köpte godis), nätshoppat lite julklappar och tittat på ett gäng kalendrar. Instagram (@julhoslinda) har uppdaterats, men tröskeln för att logga in och skriva ett blogginlägg är mycket högre dessvärre.
 
Så hej på er, jag lever fortfarande och det är meningen att jag ska blåsa liv i den här bloggen riktigt, riktigt snart! Jag har massor som jag inte har bloggat om. Typ första paketinslagningen. Tills vidare får ni nöja er med en bild stämningsfull bild ur arkivet.
 
 
Julafton typ... 2008?