Julklapparna

Här kommer ett urval av årets julklappar!

Några böcker, två svenska och en tysk.

Två Kiviljushållare, den ena från en vän och den andra från min familj.

Ett par nya svarta Converse sedan mina gamla i läder limmats tre gånger och nu även har fina hål i sulan! Välbehövt alltså.

Min broderigalna mor hade sytt mig en julduk i hemlighet. Jag hade pekat ut den själv och visste att den var på gång, men eftersom hon redan hade en jultavla på gång skulle den inte broderas förrän nästa år - där blev jag allt lurad! En riktigt rolig överraskning.

Ostknivar och fyra muggar till min Taikasamling.

Pojkvännen gav mig bland annat detta set från The Body Shop.

En vattenkokare ur Kenwoods kMix-serie. Väldigt uppskattat, har sedan tidigare elvispen i samma serie. Dessutom fick jag ju brödrosten i födelsedagspresent.

En stor keramikspargris som började som ett skämt men som nu är väldigt uppskattad.